tiistai 17. tammikuuta 2012

Rohkeasti kohti haasteita!

Lehtorista projektipäälliköksi. Siinäpä sulattelemista vähäksi aikaa. Tulossuuntautuneisuuteni, innovatiivisuuteni, oma-aloitteellisuuteni, itseni motivoiminen, luova ajattelijani, säntillisyyteni, uuden oppimisen iloni ja intoni pääsevät loistamaan edukseen uudessa työtehtävässäni. Nämä ovat ominaisuuksia minästäni ja ne tulivat julki "Predictive Index" eli PI-analyysissä. Olen tiedonhaluinen ja minulla on positiivinen vaste paineeseen. Siksi tämä työ on minulle sopiva, tällä hetkellä.

Olen saanut briiffausta talousasiantuntijalta, matkahallinnon asiantuntijoilta, koulutuspäälliköltä, myynnin, markkinoinnin ja johtamisen asiantuntijalta  muiden eri asiantuntijoiden lisäksi. Se kullanarvoinen briiffi, face-to-face koutsaus on koonnut minua ja uutta projektipäällikkö-minäkuvaani askel askeleelta yhdeksi eheäksi, asiaansa omistautuneeksi kokonaisuudeksi. Tunne on hieno, olen valmis haasteeseen! Tartun toimeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti